.: As Beauty SkinCare :.

Yang Terbaik Dari Kami




Produk As Beauty


Set 3 in 1 (Harga: WM RM120.00, EM RM125.00)


Trial Pack (Harga: WM RM50.00, EM RM55.00)




Vitamin E Soap (Harga: WM 45.00, EM RM47.00)


Day Cream (Harga: WM RM42.50, EM RM45.00)


Night Cream (Harga: WM RM42.50, EM RM45.00) 


Vitamin C Soap (Harga: WM RM45.00, EM RM47.00)


Testimoni AS Beauty 2013

Peserta 1 :


Saya mengalami masalah kulit berjerawat sejak 10tahun lepas. telah mencuba pelbagai jenis produk, tapi tiada yg berkesan. masalah menjadi semakin teruk apabila saya mengandung. saya mencuba As Beauty ketika kandungan berusia 7 bulan. Alhamdulillah. selepas 2 minggu penggunaan telah mendapat hasil yg memberangsangkan. As Beauty bukan saja membantu menyelesaikan masalah saya. tetapi juga selamat utk kandungan saya. terima kasih As Beauty..

Peserta 2 :


Saya mula menggunakan AS BEAUTY sejak awal 2012 lagi. Pada mulanya kulit saya sangat kusam dan gelap. Tambah pula dengan tona kulit yg tak sekata. Malu sgt kalau nk keluar rumah. Pergi kedai pun kene make up. Tapi lepas adik kenalkan AS BEAUTY pada saya, mcm semuanya berubah. 2 minggu dh rasa perubahan, kulit makin cerah, ramaimyg tegur.lepas pakai asb mmg dh xberbedak, xpakai foundation pun.. dh setahun jugak xbli tu semua. Keyakinan pun mmg bertambah2 la kan. Hehe thanks AS BEAUTY. Dan saya terus jadi dealer, dan alhamdulillah saya dh tarik ramai kawan2 utk cantik sama2 dgn saya.Apepun AS BEAUTY mmg the best!

Peserta 3 :


Dulu kulit muka sya penuh jerawat,jeragat,parut jerawat dan mcm2 lagi. Pakai foundation dan bedak tebal pun masih boleh nampak jerawat dan bekas hitam pada kulit wajah. Pelbagai produk sya gunakan tapi masih teruk dan saya malu untuk bertemu kawan2..Tp,setelah menggunakan produk As Beauty,Alhamdulillah...dalam masa 3bulan..kulit muka sya jdi bersih,sihat dan berseri...terima kasih As Beauty...... ♥♥♥

Peserta 4 :


Saya NURUL IZZATI BT TALIB / 013.579.8094 sangat berpuas hati menggunakan produk AS Beauty'A Simple Beauty' Rawatan Wajah. Melihat pada keadaan kulit wajah saya sebelum nie,memang sangat bermasalah. JERAWAT penuh satu muka. JERAWAT NANAH,JERAWAT BATU,JERAWAT PASIR silih tumbuh berganti. Keyakinan saya makin pudar. Saya mula berminat mencuba AS BEAUTY bila terlihat di internet dan testimoni2 AS BEAUTY yg sudah berjaya. Pada mulanya takut juga nak mencuba,tapi saya beranikan diri. Pada awal penggunaan AS Beauty, risau juga sebab jerawat di wajah saya keluar bertambah banyak. Tapi saya tetap teruskan. Kemudian tak lama selepas itu alhamdulillah jerawat dah mula berkurangan cuma naik bila masa datang bulan sahaja. Di samping itu saya berpantang makan,makanan berminyak,makanan laut semua tak makan. Saya lebih kan dalam menu harian, ambil sayur-sayuran dan buah-buahan jer. Saya ikut juga nasihat doktor dan amalkan sekejap antibiotik(mencuci darah) yang disarankan doktor. Syukur Alhamdulillah kini dah 2 BULAN PENGGUNAAN PRODUK AS BEAUTY, keyakinan saya kian bertambah. Saya lebih yakin dengan penampilan sederhana saya. Walaupun keadaan tidak lah sepenuhnya sempurna. Kulit wajah saya masih dalam proses rawatan. Masalah parut-parut degil masih ada,dan saya tahu ia memang makan masa untuk sembuh. Saya dapat rasakan kini, kulit wajah saya semakin hari,semakin sihat dan bersih bersama produk AS BEAUTY. Melihat pada perubahan ini, sebenarnya penggunaan AS Beauty Aromatherapy Facial Anti Ageing Serum & 3W Clinic Loose Powder,sememangnya banyak membantu sepanjang proses rawatan. Ia memang gabungan yang serasi bersama AS Beauty 3in1 Set. ANDA DILUAR SANA BILA LAGI ??? .. YAKIN & JANGAN RAGU..ANDA PASTI TIDAK MENAFIKAN KEBERKESANANNYA~ LIKE !!! 

Peserta 5 :


Saya NOOR FAEZAH MOHD RIDZA (eyza) hp: 0143640063 first sekali za memang bersyukur sgt pd Ilahi,,krn dlm 1tahun mengalami masalah jerwat yg teruk nak kata jerawat batu tak juga,jerawat nanah mybe smp jumpa doc kulit pn xtau jrwt apa,,bengkak semacam tumbuh nya xpnh surut tapi makin bertambah. Pada mase tu doctor hanya beri ubt antibiotik utk cuci darah,tapi za masih risau,..sampailah za dpt petunjuk dlm FB melihat tesmoni2 asb kak DiyAna MA then za try call tanya..betul ker boleh hilang. Setelah dapat keterangan dari kak ana,za cuba beli SET TRIAL. Bagi za xda la mahal mana coz penah pakai lagi mahal sampai rm280 pun ada (tp xda kesan positif jerawat stil same,.)So bila dpt je set asb trial za tak terus pkai,stil was ² takut kesan sampingan ngeri..mcm produk ² lain,. 1 bulan simpan trial asb..last ² za msg kak ana, bagi tahu yang za kurang yakin..sebab penah ada pengalaman ngeri dgn produk dlu..smp jd teruk jerawat..setelah yakin dan phm cara pkai yg betul za mulakan dengan selawat 3x baru cuci muka,pkai krim mlm,.dan siang mse pergi kerja..sgt puas ati,,coz jerawat makin surut..kulit kusam berminyak menjadi putih kurang minyak..(Seri glow gitu) dlm tempoh raatan za memang tak pakai apa ² produk/bedak ² .Z a bia kan muka za 100% dgn asb sahaja..Sambil makan ubt antibiotik doctor bagi..Alhamdulillah dengan izin اَللّهُ s.w.t kulit za menjadi makin bersih..ramai yg tegur 'eh igt siapa ko eyza..len kulit jerawat da xda..pkai apa?' Hehe..tp za masih dalam rawatan (3bln baru) so za mmg xpromo asb kat kwn ² sebab nak betul ² bersih baru za promo,.smp kini 1tahun bersama asb jerawat hilang cuma parut lama ambik mase kot utk pudar,,tp skrg dah pakai bedak loose 3W Clinic,so makin glow bila snap pic n za da berani promo pd kwn ² krn za sendiri ada pengalaman tentang jerawat paham persaan malu berhadapan dengan orang..walaupun ambil masa yg lama tp alhamdulillah,,AMAT PUAS HATI.

Peserta 6 :


Saya SITI RAHMAH MANSOR. Sy start pakai asb awal thn ni. kakak sedara memperkenalkan cz dia dan kuarganya pengguna tegar asb. pd awl guna asb, pipi sy merah sket tp xde masalah kt sy sbb dh biasa. Pd sy ms tu sama mcm set pencuci muka jenama lain. tp nk dijadikan cerita pd 28/2/2013 muka sy kena minyak panas. (seperti dlm pic) muka sy habis melecur dan gelembong2 air mula naik. perit dan pedih sgt2. pd mlm kejadian tu sy try cuci muka guna asb dan pakai krim mlm. alhamdulillah kurang sikit rs pedih. pagi besok sy cuci muka mcm biasa alhamdulillah kesan2 melecur mula tertanggal sikit demi sedikit. dlm ms tempoh seminggu semua kesan melecur dan gelembong air hilang. yg tinggal tanda hitam shj tp tanda itu jg makin hilang skit2. dan kini ramai jg xpercaya kesan melecur tu hilang secara mendadak. dan kini sy hg telah memperkenalkan pd kawan2 saya dgn menunjukkan pic sy dr muka yg teruk hingga jd seperti sediakala. alhamdullillah dan terima kasih asbeauty

Peserta 7 :


~Ini adalah kerana saya gemar melakukan aktiviti 2 luar seperti memancing. Saya kerja sbg Pembantu Pengurusan Murid di sebuah sklh di Perak. Di tempat kerja juga saya selalu terdedah dgn matahari cth bila ada aktiviti padang dsbg.


~masalah Ini makin teruk apabila saya melahirkan anak sulung saya..kulit menjadi semakin kering, Tidak bermaya, masalah2 Di atas semakin teruk..pelbagai produk telah saya Cuba...namun Tidak berhasil..malah makin teruk...sehinggakan suami saya sendiri menegur muka saya makin teruk "lebam Di bawah Mata ayg teruk betul"..saya merasa sgt sedih...


~ saya bercerita akn hal ini kepada sepupu saya...dia terus memperkenalkan AS BEAUTY 3 in 1 kpd saya.

~2minggu saya mememakai as beauty sudah nmpk hasilnya..kulit saya terasa lebih segar, bintik 2 hitam mulai hilang, parut 2 jerawat juga hilang, yg paling mengkagumkan lingkaran hitam d bawah Mata juga mulai hilang..

~ sekarang..sudah 7bulan saya memakai produk as beauty 3 in 1..inilah hasil nya ngn produk yg sgt hebat!!sekarang tibalah masa utk saya berkongsi dgn anda semua!ini lah dia PRODUK YG SGT HEBAT! "AS BEAUTY 3 IN 1"

~Sekarang saya merasa lebih yakin..nk melakukan aktiviti luar pn dh xtakut..cz saya dh ade AS BEAUTY..suami saya pn sudah memuji "ayg makin cantik skrg...dh xde lingkaran hitam bwh Mata!".

~ so ape tunggu lagi jom bertukar kepada AS BEAUTY...insyallah anda kan tersenyum sendiri melihat perubahan nya nnt... :-)

~ sekiranya anda BERMINAT PM / SMS SAYA ~~0174611319 INA...jgn segan 2..insyallah saya sentiasa akn berkongsi pengalaman bersama anda semua...

Peserta 8 :


Assalamualaikum & Salam Sejahtera.. Saya baru saje guna As Beauty ini pada pertengahan tahun lalu. Sy tahu pasal As Beauty ini melalui kenalan kakak saya. Muka saya mengalami alahan dek kerana tidak serasi dengan air di tempat saya belajar. Disebabkan itu, saya terpaksa mencuci muka menggunakan air tapisan yang dijual di kedai. Saya juga kurang keyakinan untuk keluar rumah dan berhadaan dengan kawan-kawan dan orang ramai. Setelah saya diperkenalkan dengan produk AS BEAUTY, baru 2 minggu penggunaan sudah nampak kesannya. sedikit demi sedikit, bintik-bintik di muka saya mula hilang. saya lebih yakin untuk keluar rumah sekarang kerana muka saya sudah kembali kepada asal. Saya tidak perlu ragu2 lagi dengan air di kolej kerana produk ini telah menjadikan muka saya kembali seperti asal. Terima kasih AS BEAUTY.

Cara Penggunaan

CARA-CARA PENGGUNAAN PRODUK AS BEAUTY 3 IN 1 SET.
  • Cuci muka dengan sabun AS Beauty sekurang-kurangnya dua kali sehari 
  • Krim putih (Night Cream) di gunakan pada malam hari untuk merawat wajah.
  • Krim kuning (Day Cream) di gunakan pada siang hari sebagai alas bedak/melindungi dari sinaran cahaya UV.
  • Dalam masa 4 - 7 hari, kulit muka akan kelihatan putih dan berseri.
  • Produk AS Beauty sesuai di gunakan untuk semua jenis kulit.
  • Produk AS Beauty dapat merawat wajah secara semulajadi dalam masa yang pendek.

Faedah-faedahnya:

- Mencerahkan wajah.
- Menghilangkan jeragat, jerawat dan bekas jerawat.
- Mengecilkan pori-pori dan menegangkan wajah.
- Wajah kelihatan cerah dan berseri secara semulajadi.

HALAL


Beberapa orang pengguna As Beauty telefon menanyakan mengenai status halal AS Beauty. Tiada sebarang penarikan semula status halal bagi produk-produk AS Beauty sebaliknya syarikat sedang dalam proses mempebaharui status halal produk yang telah tamat tempoh (renew) pada 31/8/2013. Mohon maaf diatas kesulitan yang berlaku.

Sekian, terima kasih.
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to ".: As Beauty SkinCare :."

Post a Comment